8 Απριλίου 2014

Κέρδισε γατένια κοσμήματα mayasfairytale απο το περιοδικό ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!! Και οι συμβουλές μας για να νιαουρίζουν οι γατούλες μας απο ευτυχία!!!!!

/\„,,,„/\ ~./\„,„/\ 
(=•_•= )..( =';'= )...
ღ♥*♥ღ..../*♥♥*\... 
(")_-_(")~(.|.|..|.|.)
Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί  στο αγαπημένο μου περιοδίκο  EΤΣΙ ΑΠΛΑ magazine 




 τεύχος Απριλίου (κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες) στη σελίδα 90 θα βρείτε συμβουλές για τη γατούλα σας     =^o^= απο  εμένα την τρελή γατομαμά του Μπέμπη  χιχιχιχι & ένα γατένιο διαγωνισμό με δώρα καρφίτσα & μεταγιόν mayasfairytale σε μορφή γάτας!!!!



 Its a purrrrrfect giveaway  =^o^= Οδηγίες για να διεκδικήσετε ένα απο τα δύο  γατένια δώρα θα βρείτε στο περιοδικό :) Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι 11/4 Καλή επιτυχία σε όλους και πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!




Ο Μπέμπης μας μάζεψε Πασχαλία απο την αυλή ωωωωωω πόσο του αρέσουν τα λουλούδια η Άνοιξη τα πουλάκια     =^¤^= meeeooow



~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯MAYA
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ ΜPEMPIS
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


2 σχόλια:

  1. Θέλω να του ζουλίσω τα μαγουλάκιααααα!
    Είναι πολύ φάτσα ο μπέμπης!!!
    Κάθε επιτυχία στους συμμετέχοντες!
    Καλή συνέχεια, κούκλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @syros2js ο Μπέμπης μας σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια και απο εμένα !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...