4 Μαΐου 2013

Στο περιοδικό "έτσι απλά" το δικό μου DIY: δαχτυλίδι ντεκουπάζ με υγρό γυαλί και φύλλα χρυσού!!!! =^o^=




     To  EΤΣΙ ΑΠΛΑ magazine Μαΐου  εδώ και μερικές ημέρες κυκλοφορεί στα περίπτερα!!!!!!!!! Στην σελίδα 41 η mayasfairytale  ναι εγώ είμαι αυτή (στο facebook είμαι  η Maya Mpempita )  σας δείχνω βήμα βήμα πως να φτιάξετε ένα δαχτυλίδι ντεκουπάζ με υγρό γυαλί και φύλλα χρυσού!!!!! ♥ DIY resin decoupage ring ♥

 Eίμαι πάρα πολύύύύύύύύύ χαρούμενη που φιλοξενούμαι στο αγαπημένο μου περιοδικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ το περιοδικό και ιδιαίτερα την γλυκιά αρχισυντάκτρια του Αριστέα Σταυροπούλου  για την ευκαιρία που μου έδωσε να αναδείξω τη δουλειά μου  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Μαζί με τον γατούλη μας τον Μπέμπη σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά ,με υγεία και πολύ πολύ πολύ πολύ αγάπη!!!!!!!!!


~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯ΜΑΓΙΑ
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ΜΠΕΜΠΗΣ
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥













19 σχόλια:

  1. Άντε και σ'ανώτερα!!!!!!!!!Καλή Άνάσταση ,να περάσετε πολύ όμορφα!!!!Πολλά φιλιά,ιδιαίτερα στον Μπέμπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. CONGRATULATIONS gatofilenada mou!!!!!!! Your work is amazing and it truly deserves the attention!!! Well done, my friend!!!! I'm proud of you!
    Happy Easter and lots of love to you and sweet Mpempis, from Zoe too!!!!! Polla gatofilakia!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο μπράβο και συχγαρητήρια!!!!Πολύ όμορφο το άρθρο!!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να περάσεις όμορφα!!!!!!!!!!!

    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια!!
    Καλη Ανασταση κ Καλο Πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαγιούλα μου χαίρομαι πολύ για σένα , τρέχω για το περιοδικό!!!!!
    Καλή Ανάσταση σας εύχομαι και φιλιά στη μυτούλα του μπέμπη.
    Φιλάκια γιορτινά , αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.καταπληκτική δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Μαγιούλα μου γλυκούλα!!!Χάρηκα πολύ!! Τα λες τόσο όμορφα και αναλυτικά!!! Μπράβο σου!!! Χριστός Ανέστη γλυκιά μου!!!Χρόνια πολλά!!!φιλάκια άπειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Η Ανάσταση του Χριστού Μας να φέρει ανάσταση και στις δύο μου πατρίδες. Το Άγιο Φως Του να φέρει φως στις καρδιές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά! Συγχαρητήρια Maya!! Πολύ ωραία δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλα, με υγεία, χαρά και αγάπη!
    Μπράβο σου, Μάγια! Συγχαρητήρια ! Να'σαι πάντα καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικά νέα! Συγχαρητήρια Μάγια.Η δουλειά σου είναι υπέροχη! Χρόνια Πολλά με ακόμη μεγαλύτερη δημιουργικότητα στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Μάγια, πάντα τέτοια σου εύχομαι!Αν και νομίζω ότι κάποιος ζηλεύει..Μήπως την επόμενη φορά η φωτογραφία του κοσμήματος να'χει το Μπέμπη;;;χιχι.. Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο, πολύ ωραία! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κοριτσάκια μου γλυκά σας ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πάρα πολύύύύύύύύ για τις γλυκές σας ευχές και τα καλά σας λόγια!!!!!χαίρομαι πάρα πολύ που σας άρεσε το diy !!!!! Εύχομαι Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα σε κάθε μια ξεχωριστά!!!!!!!Να μας δίνει ο θεός υγεία στο σώμα και στο πνεύμα και όλα τα καλά Του!!!Να έχουμε αγάπη κι ευτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!! Θα σας επισκεφτώ σύντομα να θαυμάσω τις όμορφες δημιουργίες σας!!Να με συγχωρείτε που έχω χαθεί,έχω πολλά τρεχάματα.Να περνάτε υπέροχα!!Έχετε πάρα πολλά γατοφιλάκια ,γατοευχές και γατοαγαγκαλίτσες απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη =^ο^= και την γατοπαρέα του!!!!!!!! meeeeeeeeooooooooooow!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ώωω...τί καλά...πάρα πολύ ωραία φάση !!!! Συγχαρητήρια Μάγδα μου !!!! Πάντα τέτοια εύχομαι και καλύτερα ακόμα !!!!! ;ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations thank you soooooooo meeeooooouch γατοφιλενάδα μου <3 =^o^=

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...