27 Μαρτίου 2013

=^ο^= διαγωνισμός mayasfairytale στο περιοδικό ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!!!!

~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─   Μόλις κυκλοφόρησε  το τεύχος Απριλίου ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ magazine  στο οποίο Θα βρεις κι εμένα μέσα!!!! χιχιχιχι!!!!!!!! ΓΑΤΙ;;;;;;;; =^Ο^= Χαρίζω δωράκια!!!! 5 χειροποίητα κοσμήματα για τους αναγνώστες του ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ !!!!!Λεπτομέρειες για να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό μου θα βρεις στη σελίδα 99 του περιοδικού  ♥ ♥ ♥ ♥ meeeeoooow =^o^= 
Διάρκεια διαγωνισμού έως και 10/4. Καλή επιτυχία σε όλους!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ =^ο^= 



42 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. @GURU σε ευχαριστώ πολύ!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. εύγε κοριτσάρα μου!!!Πάω να δω-))
    πολλά φιλιά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropoulou σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!σε φιλώ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. δε σε βρίσκω
    θα μου στείλεις το λίνκ??????????????
    oldcustle@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropoulou τι εννοείς δεν με βρίσκεις;;;; σου έστειλα email και σε ρωτάω κι εκεί τι εννοείς.πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια Γατονεράιδααααα.....συγχαρητήριααα !!! Έτσι..έτσι σε θέλωωωω.....να σκορπάς το ταλέντο σου !!!! Πολύ χαίρομαιιιι....να είσαι πολύ πολύ καλάααα !!
    Φιλάκια πολλάα..καληνύχτα και πολλά φιλάκια στον Μπέμπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations με κάνεις και κοκκινίζω όταν με λες "γατονεράιδα" αλλά μου αρέσει τόσο μα τόσο πολύ να το ακούω..να το διαβάζω οκ!!!!!!!!!!!!!!! σου στέλνω την αγάπη μου γλυκιά μου γατοφιλενάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη σε εσένα και στις όμορφες γάτες σου!!!!!!!!!!!!!!! meeoooow!!!!!!!!! =^ο^=

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. @Δέσποινα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Μαγιούλα μου !!! Πάντα τέτοια !!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie-Anne μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!σε φιλώ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια γλυκούλα Μαγιούλα μας!!Χαίρομαι πάρα πολύ!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα Φανούλα μου!!!!!!!!!!!!!Είσαι τόσο καλή!!!!!!!Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!Και απο τον Μπέμπη μας πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Μάγια μου , πολύ χαίρομαι , θα το δω αύριο , πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @nikol μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου!!Δεν είναι απίθανο περιοδικό;Το αγαπημένο μου!!Τα μαζεύω και έχω συλλογή!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκια μου καλά!!!!!!!!!!!Εύχομαι καλή επιτυχία σε όσους λάβουν μέρος!!!!!!! Σας στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας και απο εμένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο, μπράβο, συγχαρητήρια!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleanna μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο αγαπημένη μου Μάγια!!! Πάντα τέτοια!!! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie μου γλυκιά μου γατοφιλενάδα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφα!!!!! Συγχαρητήρια maya!!! Πάντα τέτοια και πάντα επιτυχίες να έχεις!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Tina Pippo σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!Να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. @donkey and the carrot σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!και για την επίσκεψη σου!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο γατοφιλενάδα μου!!!! Οι γατούλες μου στέλνουν σε όλη την οικογένεια πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου σε γατοευχαριστώ!!!!!!!!!!!ωωωωωωωω τι γλυκά γατοφιλάκια είναι αυτά!!!!!!!ο Μπέμπης με την τρελοπαρέα του γατοανταποδίδουν!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολλα πολλα συγχαρητηρια κοριτσακι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!Χαθήκαμε!!!!!!!!!!Σου στέλνω πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο σου !
    ΄Εχω πάρει το "έτσι απλά", είδα το αφιέρωμα.....
    Καλή συνέχεια, σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια κούκλα μου και πάντα επιτυχίες! Φιλάκια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. εισαι διασημη πια..οχι μονο σε μας αλλα κ παντου!!!μπραβο κοριτσακιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena Kaloydia θα φοράω γυαλιά σαν το Τζακ (Νίκολσον) για να μην με θαμπώνουν τα φλας χαχαχα!!!!!!!! :PPP Σε ευχαριστώ καλή μου !!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια κι από 'μένα! Φαντάζομαι ότι θα είσαι πολύ πολύ χαρούμενη που βλέπεις τις δημιουργίες σου σε περιοδικά! Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Selcouth σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!Ναι είναι μεγάλη η χαρά μου!! :))) πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. επιτέλους κατάφερα να περάσω απο τα σπιτάκια σας και να θαυμάσω τις υπέροχες δημιουργίες σας!!μα τι φανταστική που είναι η μπλογκογειτονια μας!!!!!!!σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας σχόλια!!!σας στέλνω πολλά φιλιά!!και απο τον Μπέμπη μας πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 happy Spring!!!!!!!!!!!!! meeeoooow =^o^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...Nα σαι καλα Maya μου..ειμαστε υπερηφανες γι'αυτο σου το βημα..χαιρομαι πολυ ματια μου..παντα τετοια ομορφα πραγματα στην ζωη σου. ..καλη συνεχεια..σε φιλω πολυ πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου είσαι πολύ γλυκό κορίτσι!!Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!!!!!να έχεις μια φανταστική εβδομάδα!!!!!!σε φιλώ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Πολλά συγχαρητήρια!!!Πάντα επιτυχίες σου εύχομαι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...